29 Ekim 2006

Selçuk Dereli'den şok açıklamalar!

Uyarı: Bu yazıdakilerin gerçeklerle alakası yoktur, bunlar tamamen hayal ürünüdür, uydurmadır.

Selçuk Dereli, Vestel Manisa-Fenerbahçe maçının sonunda kendisine yönelik suçlamada bulunan Fenerbahçe taraftarlarına cevap vermek için bir basın toplantısı düzenledi ve şok açıklamalarda bulundu. İşte Selçuk Dereli'nin şok açıklamaları şöyle:

Maç sırasında verdiğim bazı kararlara Fenerbahçe taraftarlarının büyük tepki gösterdiğini ve "orospu çocuğu Selçuk Dereli" şekilde bağırdığını farkettim. Bu olay beni çok mutlu etti çünkü zaten benim asıl amacım Fenerbahçe taraftarlarını sinirlendirmek ve provake etmek. Sahaya ve oyuna müdahele etmelerini sağlayarak Fenerbahçe kulübünün ceza almasını sağlamak. Bu benim asli görevim. Bu görevi de Haluk başkanımızdan bizzat aldım. Birgün kendisi beni yanına çağırdı ve 'gel Selçuk seninle biraz konuşalım' dedi ve bana bu görevi verdi. Ben de bu görevi büyük bir zevkle kabul ettim.

Tekrar bugünkü maça dönecek olursak birkaç şey daha sçylemek istiyorum. Maçın sonucunun beni mutlu ettiğini söylemem mümkün değil. Fenerbahçeli taraftarların buradan mutlu bir şekilde ayrılmaları beni elbette üzdü. Onların buradan boynu bükük, üzgün bir şekilde ayrılmalarını çok isterdim ama malesef Fenerbahçe bugün hem Vestel Manisa'yı hem de beni yendi. Umarım ligin ilerki maçlarında Fenerbahçe iç saha maçlarından birkaç tane yönetme fırsatı bulurum. İç saha maçlarında görevimi daha iyi yerine getireceğimi düşünüyorum. Çünkü 30-40 bin kişilik bir grubu provake etmek çok daha kolaydır. Bugün burada ufak bir Fenerbahçe taraftar grubu vardı onun için işimi çok iyi yaptığımı söyleyemeyeceğim. İnşallah ileri haftalarda görevimi layıkıyla yerine getirme fırsatı bulurum.


Selçuk Dereli'nin bu açıklamaları futbol dünyasında bomba etkisi yarattı. Bakalım daha neler göreğiz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazının başındaki "Uyarı" mesajına bakarsan gerçekte böyle bir açıklama olup olmadığını anlarsın. Ama böyle bir açıklama olmamış olması yazıda anlatılanların doğru olmadığı anlamına gelmez diye düşünüyorum.

Tims@h dedi ki...

Ulusoy İmralı'ya!